Akár ingyenes szállítás
Kiszállítás - Akár 1 munkanap!
5%-os Törzsvásárlói kedvezmény
Személyes átvételi pontok

Bla Bla Bla Djeco 3in1 beszéltetős Dixit társasjáték gyerekeknek

Bla Bla Bla Djeco 3in1 beszéltetős Dixit társasjáték gyerekeknek
Bla Bla Bla Djeco 3in1 beszéltetős Dixit társasjáték gyerekeknek
Bla Bla Bla Djeco 3in1 beszéltetős Dixit társasjáték gyerekeknek
Bla Bla Bla Djeco 3in1 beszéltetős Dixit társasjáték gyerekeknek
Bla Bla Bla Djeco 3in1 beszéltetős Dixit társasjáték gyerekeknek
Bla Bla Bla Djeco 3in1 beszéltetős Dixit társasjáték gyerekeknek
Bla Bla Bla Djeco 3in1 beszéltetős Dixit társasjáték gyerekeknek
Bla Bla Bla Djeco 3in1 beszéltetős Dixit társasjáték gyerekeknek
Bla Bla Bla Djeco 3in1 beszéltetős Dixit társasjáték gyerekeknek
Bla Bla Bla Djeco 3in1 beszéltetős Dixit társasjáték gyerekeknek

A Bla Bla Bla egy fantasztikus, beszéltetős, asszociációs és kommunikációs készségeket előtérbe helyező, rendkívül szórakoztató társasjáték, ami méltán szerepel a Djeco palettájának toplistáján! 

Sok nevetést ígér, miközben fejlődik az előadói és a kommunikációs képességed. 

A feladat a következő: Az előtted lévő lapokon szereplő képekre rátekintve, szőj belőlük, illetve köréjük egy mesét, és add elő! Végül a kapott kártyákat add vissza a küldőiknek egyesével, de indokold meg, hogy miért gondolod úgy, hogy pont azt a lapotTőle kaptad!

A játék célja: A legtöbb kártyát megszerezni.

Játékszabályok: Minden játékos kap 5 lapot. A legidősebb játékos kezd, ennek a körnek ő lesz a bírája, aki dob a dobókockával. A dobókocka rajza fogja eldönteni, hogy a többi játékosnak az alábbi 3 játék közül melyiket kell játszania:

 

1, A dobókocka tyúk-tojást mutat: kártya-asszociáció.

A játékkör vezetője a jól megkevert pakliból felfordít egy kártyát. A többi játékosnak logikai kapcsolatot kell találnia a felfordított kártyalap és egy, a saját kezében tartott kártyalap között, és azt maga elé kell tenni, majd ell kell MAGYARÁZNI, hogy milyen összefüggés áll fenn a két kártya között, minden játékosnak. (Persze nem mindig könnyű a kézben tartott lapok közül megtalálni a megfelelő asszociációt )

Ha végigment a kör, mindenki mesélt, akkor a játékvezető kiválasztja, hogy melyik játékosnak volt szerinte a legszellemesebb, a legtalálóbb az asszociációja. A győztest megkapja azt a kártyát, melyhez az asszociációkat kellett társítani, azaz így ez már egy megnyert pontot jelent. A nyert kártyát mindenki külön pakliba gyűjti!

Ezután minden játékos a már használt lapját a központi pakli aljára rakja, és a tetejéről húz egy újabbat. Így, megint 5 lap lesz mindenkinél. Új kör kezdődik, a következő játékos dob a dobókockával, és ekkor már ő lesz a játékkör bírája.

Például, ha a játékkör bírája a tehenes kártyát fordítja fel, akkor a játékosok asszociálhatnak pl.:

a, a tejre a tehén adja,

b, egy kacsára, mint másik tanyai állatra, vagy

cegy vidéki tájképre.

2, A dobókocka egy könyvet mutat: Történetszövés

 

A játékvezető felfordítja a legfelső kártyát, majd a játékosok a kézben tartott lapjaik közül kiválasztanak kettőt.

Az így kialakult felfordított három lapok alapján kell értelmes történetet alkotni, majd meg is osztani a többiekkel, egymás után. A játékkör bírája a legvégén dönt, hogy szerinte kié volt a legszellemesebb történet. A győztes megkapja a bíró által a pakliból felfordított kártyát. Ami egy megnyert pontnak számít. 

Pl: a kihúzott kártya a Kacsa, a játékos választása pedig a Gyümölcstál és a Rágózó lány. A történet lehetne ez is: egy gyümölcsízű rágóból fújtam buborékot, és amikor kipukkant a rágólufi, háp-háp hangot adott.

Tipp: Még nehezebb a történetalkotás, ha a játékvezető által húzott kártyát utolsónak kell beilleszteni a kitalált történetbe! A történetalkotás után minden játékos a központi pakli aljára csúsztatja mind az 5 kártyáját, és a pakli tetejéről 5 újabbat húz. Aztán a következő játékos dob a dobókockával, és ő lesz a következő játékkör bírája.

 

3, A dobókocka egy mosolygó arcot mutat: Ki vagyok én?

 

Minden játékosnak a kezében lévő kártyák közül választania kell egyet, mely szerinte leginkább kifejezi az ő személyiségét. A kiválasztott kártyákat lefordítva minden játékos az asztal közepére teszi és összekeverik azokat. Aki az adott kör játékvezetője, az nem tehet le kártyát, helyette Ő fordítja fel majd az összeset és megpróbálja annak a játékosnak visszaadni őket egyesével, akitől a kártya származhat szerinte, és meg is kell INDOKOLNIA, hogy az adott kártya alapján miért pont arra a játékosra gondolt!

A játékvezető annyi kártyát, azaz pontot nyer, ahány játékos esetében pontosan kitalálta, hogy kitől származott a kártya. Azokat a kártyákat, amelyeket a játékvezető nem talált el, a központi pakli aljára kell csúsztatni, és azok a játékosok, akik nem 5 kártyával rendelkeznek, kiegészítik a kézben lévő kártyáik számát 5-re.Majd kezdődik újra Aztán egy következő játékos kerül sorra: dob a dobókockával.elölről, de már egy másik játékvezetővel.

Az nyer, aki a legtöbb kártyát nyerte! 

A játék tartalma: 240 kártya, 1 dobókocka.

Ajánlott életkor: 7-99 év.

Játékosok száma: 3-5 fő.

Átlagos játékidő: 20 perc.

 

Letölthető játékszabály djeco bla bla bla

Elérhetőség:
Raktáron
Várható szállítási idő :
akár 1 munkanap
Ajánlott korosztály:
7 – 30 év
Cikkszám
8462
Ár: 6 690 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Hasonló termékek
Adatok
Játékosok száma
3-5 fő
Játékidő
kb. 30 perc
Árkategória
5 001 – 10 000
Kategória
Társasjáték
Fiú/Lány
Mindkettő (unisex játékok)
Fejlesztési területek
szókincs bővítés, megfigyelőképesség, figyelem fejlesztése, beszédkészség
SNI beszorolás szerint ajánlott
Autizmussal élő gyermekeknek, Down szindrómával élő gyermekeknek
Életkor
7-99 év
Kategória
Társasjáték
Árkategória
5001-10000
Cikkszám
8462
Státusz
Raktáron    
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Webáruház készítés