Akár ingyenes szállítás
Kiszállítás - Akár 1 munkanap!
5%-os Törzsvásárlói kedvezmény
Személyes átvételi pontok

Djeco Animouv amőba jellegű stratégiai társasjáték

Djeco Animouv amőba jellegű stratégiai társasjáték
Djeco Animouv amőba jellegű stratégiai társasjáték
Djeco Animouv amőba jellegű stratégiai társasjáték
Djeco Animouv amőba jellegű stratégiai társasjáték
Djeco Animouv amőba jellegű stratégiai társasjáték
Djeco Animouv amőba jellegű stratégiai társasjáték
Djeco Animouv amőba jellegű stratégiai társasjáték
Djeco Animouv amőba jellegű stratégiai társasjáték

A Djeco Animouv tulajdonképpen egy állatos amőba jellegű stratégiai társasjáték némi csavarral. 2017-ben Arany díjat kapott!

A játék célja az, hogy a legtöbb 3 db állatot ábrázoló kártyát megszerezz!

Ehhez nem kell mást tenned, mint a kártyáidon szereplő állatok korongjait a játéktáblán egymás mellé rendezd: vízszintesen, függőlegesen, vagy átlósan.

 

Előkészületek:

1, Alapos kártyakeverést követően adj minden játékosnak kettő lapot! A kártyákon szereplő állatok jelzik, hogy melyik háromnak kell valamilyen módon sort alkotni a játéktáblán. 

A pakliból megmaradt kártyákat helyezd képpel lefelé az asztal közepére egy húzópaklit alkotva!

2, A 12 állatkorongot véletlenszerűen helyezd el a játéktáblára úgy, hogy a tábla négy sarkából 3 üresen álljon!

 

A játék menete: A legfiatalabb játékos kezd és órajárás szerint követi Őt a többi játékos. Amikor sorra kerülsz, az egyik koronggal a következő lépések egyikével élhetsz:

- léphetsz egy szabad szomszédos mezőre (átlóban, vízszintesen, vagy függőlgesen)
vagy
- “átugorhatsz” egy vagy egy után akár további másik korongot (átlóban, vízszintesen, vagy függőlgesen). A korong mindaddig “ugorhat” a többi korongon át, amíg nincs egy üres mező aközött a mező között, ahonnan elindul, és amit éppen “átugrani szeretne”. Természetesen az így átugrott állat, vagy állatok mögött kell lennie egy üres mezőnek, hogy a korong oda érkezhessen. (lásd a 4.fotót: a vízszintes lépés helytelen, a függőleges helyes)

Ha sikerül a kártyádon látható állatokat egy sorba állítanod, majd felmutatod a kártyád, azt a kártyát rögtön meg is nyerted, helyezd le magad elé.  

 

FONTOS, hogy Az állatokat bármilyen sorrendben sorakoztathatod, de egyenes vonalban kell állniuk (nem lehet L alakban, vagy üres mezőkkel tarkítva)

Miután megnyertél egy lapot, húzz egy újat a húzópakliból, hogy megint kettő legyen a kezedben, majd jön a következő játékos!

 

Ha a lépésed végén egy másik játékos lapján látható sorrendet véletlenül, tudtodon kívül, hiszen a többiek lapját nem látod, felállítasz fel, annak a játékosnak nem kell megvárnia, amíg ő következik: azonnal bemutathatja a lapját, és ezzel nyer is egy pontot, azaz megnyeri a kártyát, amit a kezében lévő lapokból Te épp véletlenül összehoztál. Ezt követően húz egy lapot, a játék pedig folytatódik a normál kerékvágásban.

 

Az nyeri meg a játékot, aki elsőként szerez meg nyolc kártyát.

 

A játék tartalma: 1 db tábla, 12 db állatkorong, 48 db feladatkártya.

 

Játékosok száma: 2-4 fő részére

Játékidő: kb. 20 perc.

Elérhetőség:
Raktáron
Várható szállítási idő :
akár 1 munkanap
Ajánlott korosztály:
7 – 30 év
Cikkszám
8446
Ár: 4 990 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Hasonló termékek
Adatok
Játékosok száma
2-4 fő
Játékidő
kb. 20 perc
Árkategória
3 001 – 5 000
Kategória
Társasjáték
Fiú/Lány
Mindkettő (unisex játékok)
Fejlesztési területek
tanulási képességek, gondolkodás, matematikai képességek, logikai készség, megfigyelőképesség
SNI beszorolás szerint ajánlott
Autizmussal élő gyermekeknek
Életkor
7-99 év
Kategória
Társasjáték
Árkategória
3001-5000
Cikkszám
8446
Státusz
Raktáron    
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Webáruház készítés