Akár ingyenes szállítás
Kiszállítás - Akár 1 munkanap!
5%-os Törzsvásárlói kedvezmény
Személyes átvételi pontok

Cacophony hangutánzós Djeco kooperatív társasjáték

Cacophony hangutánzós Djeco kooperatív társasjáték
Cacophony hangutánzós Djeco kooperatív társasjáték
Cacophony hangutánzós Djeco kooperatív társasjáték
Cacophony hangutánzós Djeco kooperatív társasjáték
Cacophony hangutánzós Djeco kooperatív társasjáték
Cacophony hangutánzós Djeco kooperatív társasjáték
Cacophony hangutánzós Djeco kooperatív társasjáték
Cacophony hangutánzós Djeco kooperatív társasjáték

A Djeco Cacophony egy mókás, összetett, együttműködést igénylő, hangutánzós, útkereső kooperációs társasjáték.

Te megbízol vakon a társaidban?

Most ideje, hogy próbára tedd őket és Magad: bízz vakon Bennük, és biztosan kijuttok együtt az erdőből.

A játék célja: A  bekötött szemű játékosnak a játékostársak segítségével le kell szednie a cicát a fa tetejéről és be kell érnie a házba.

A játék menete: Tegyétek a játéktáblát az asztal közepére. A fatörzseket állítsátok a tábla által jelölt helyekre. A lomb-kártyákat és az állat-kártyákat keverjétek össze. Kezdjen a legfiatalabb játékos. Vegye fel az állat lapok közül a felső négyet és tegye a lapokat egyesével – neki tetszőlegesen- a játéktábla négy oldalához. Most jól jegyezze meg, hogy melyik állat a tábla mely oldalán áll. Aztán fel kell vennie a szemkötőt. (A játékfolyamán minden egyes játékkörben más-más játékosnak lesz bekötve a szeme.) A többi játékos titokban eldönti, hogy melyikük fogja azoknak az állatoknak a hangját utánozni, melyek a tábla négy oldalánál láthatók. Ha két játékos játssz a játékot, akkor nem a bekötött szemű játékos utánozza mind a 4 állat hangját. Ha hárman játszotok, a két nem bekötött szemű játékos egyenként 2-2 állatot utánoz. Ha négyen ültetek le játszani, 2 játékos egy-egy állatot utánoz, a harmadik 2 állat hangját. Ha öten vagytok, minden játékos (a bekötött szemű játékost kivéve) egy-egy állathangért felelős. A játékosok a ház kártyát a tábla egyik tetszőleges oldalához teszik – természetesen úgy, hogy azt a bekötött szemű társuk meg ne lássa! Ha ezzel készen vagytok, tegyétek a fatörzsekre a lombot. Az egyik lombban üldögél a megmentésre váró macsek természetesen ezt is tegyétek a sorban következő fatörzsre (összesen 12 fát kell lombosítanotok). A vándorbotot illesszétek óvatosan a tábla közepére (a táblán jelölve van a kezdés helye) vigyázva, nehogy valamit leverjetek! Adjátok a bot végét a bekötött szemű játékos kezébe. A vak játékos feladata, hogy a vándorbotot abba az irányba mozgassa, amerre a játékostársak az irányt mutató állat hangját utánozzák. A játékosok csak annak az állatnak a hangját utánozhatják, amelyekben a játék elején megállapodtak. Példa: ha a macska megmentésének érdekében a vándorbotnak jobbra kell mozdulnia és a tábla jobb oldalán a kacsa képe látható, akkor annak a játékosnak kell hápogni, akinek a feladata a vándorbotot a jobb irányba való elmozdulásra ösztökélni.

 

Figyelmeztetések:

1. A játékosok nem kommunikálhatnak egymással. A cél minden esetben az, hogy a bekötött szemű játékos megtalálja és leverje a fáról a macskát; a botot tartó játékosnak ezen cél elérésében kell a játékostársaknak állathangutánzással segíteni.

2. Hangosabban és gyorsabban kiáltva az adott irányban álló állat hangját a játékos ösztönözni lehet az adott irányba való gyorsabb mozgásra.

3. Az új állathang bekiabálása irányváltozást jelöl.

4. Ha a bekötött szemű játékos nem az elhangzott állathang irányába mozgatja a botot, a játékostársak szamárbőgéssel (iááá) jelzik tévedését.

5. Ha a bekötött szemű játékost arra szeretnénk rávenni, hogy átlósan mozgassa a vándorbotot a táblán, akkor megengedett, hogy egyszerre két játékos utánozzon állathangot.

Ha a bekötött szemű játékosnak sikerül megmentenie a kacskát a fa tetejéről (azaz levernie a macskát ábrázolólapot a törzsről), a játékostársak ezt nyávogással jelzik (miáááuuu). Ekkor azonban még nincs vége a játékkörnek; a vándorbotot minél hamarabb a házba kell juttatni.

Figyelem: a bekötött szemű játékosok 1 db lombot büntetés nélkül leverhetnek, ilyenkor a játék tovább folytatódik!

 

Játékvariációk kisebb gyerekek számára:

Állítsunk kevesebb fát az erdőbe, vagy csak a 3. lomb lelökése jelentse a játék végét.

Minden játékos nyer, ha a bekötött szemű játékosnak sikerült megmentenie a macskát és eljutni a házban. Mindenki veszít, ha a bekötött szemű játékos másodszorra is lever egy lombot (amelyen még mindig nem a macska van), vagy ha a bekötött szemű játékos úgy jut ki az erdőből (a tábláról), hogy nem érinti a házikót.

A játék tartalma1 db játéktábla, 12 db fatörzs (zöld hengerek), 12 db lombkártya, 1 db vándorbot, 1 db házikót ábrázoló kártyalap, 1 db macskakártya, 10 db állatkártya, 1 db fekete leskelődésgátló szemmaszk.

 

Letölthető játékszabály djeco Cacophony

Elérhetőség:
Raktáron
Várható szállítási idő :
akár 1 munkanap
Ajánlott korosztály:
4 – 8 év
Cikkszám
8436
Ár: 7 670 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Hasonló termékek
Adatok
Játékosok száma
2-8 fő
Játékidő
kb. 20 perc
Árkategória
5 001 – 10 000
Kategória
Társasjáték
Fiú/Lány
Mindkettő (unisex játékok)
Fejlesztési területek
hallás, szem-kéz koordináció, figyelem
SNI beszorolás szerint ajánlott
Autizmussal élő gyermekeknek, Down szindrómával élő gyermekeknek, Hiperaktivitással, figyelemzavarral élő gyermekeknek
Életkor
3-7 év
Kategória
Társasjáték
Árkategória
5001-10000
Cikkszám
8436
Státusz
Raktáron    
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Webáruház készítés