Akár ingyenes szállítás
Kiszállítás - Akár 1 munkanap!
5%-os Törzsvásárlói kedvezmény
Személyes átvételi pontok

Ludanimo Djeco 3in1 társasjáték kicsiknek

Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek
Ludanimo Djeco  3in1 társasjáték kicsiknek

A Djeco Ludanimo egy 3 az 1-ben társasjáték a legkisebbek számára: egy körjáték, egy memória játék és egy egyensúlyozós játék egyben, de akár montessori toronyként is használhatjuk.

Inspiráló formakészletének köszönhetően, sok más módon is felhasználhatóak a Ludamino elemei, lehet például építkezős-, vagy szerepjáték is.

A gyerekjáték tartalma: 1 állatos dobókocka, 1 szín-dobókocka, 15 formadoboz: 5 kocka, 5 henger, 4 db háromszög alapú hasáb, amely színei az alakzatok tetején vannak jelölve, és 6 állatfigura.

Mindegyik játék más más nehézségi fokkal rendelkezik. 

Körjáték

Hozzávalók: 15 formadoboz, 1 állatfigura játékosonként, 1 szín-dobókocka, melyeket a következő képpen helyezünk el: a formadobozokat kör alakban, színsor szerint rendezve, lerakjuk: piros, zöld és kék. Az első elem legyen a kocka a piros körrel a közepén. Az állatokat helyezzük rá erre a kockára, amin a piros kör van.

 

A játék menete: A gyerekek sorban következve dobnak. Az állataik haladnak előre a következő dobozra aszerint, hogy milyen színt dobnak.
- Ha egy állatfigura olyan dobozra ér, amelyik már foglalt, akkor a már ott lévő állat mellé kell állnia. Ha emiatt leesne már a többi állat, akkor, a legutoljára érkező állatfigurának vissza kell mennie egy olyan dobozra, amelyen az a szín van, amit dobott. A többi állat ott marad ahol volt. 
Amikor a játékosok közel érnek a kör végéhez figyelni kell, mert pontosan az utolsó dobozra kell megérkezni, vagyis az utolsó dobás színének meg kell egyeznie az utolsó doboz színével, máskülönben vissza kell lépnie a játékosnak az olyan színű dobozra, amit dobott. Az nyer, aki először ér az utolsó kockára. 

 

Egyensúlyozós játék

Hozzávalók: 15 formadoboz és 6 állatfigura, melyeket a játékosok elé kell helyezni karnyújtásnyira. Továbbá a nagy kockát a játéktér közepére kell helyezni.

 

Kétféle játékmód lehetséges:
1. A játékosok sorban választanak egy dobozt vagy állatfigurát és a másikra teszik azokat. A játékos, aki miatt ledől a torony, az veszít.
2. 1 “szín “ és 1 “állatos” dobókockával játszva: A gyerekek a 2 kockával dobnak sorban, amelyek meghatározzák, hogy melyik dobozt, vagy állatot kell az építményre helyezni a gyereknek. Amikor a játékos soron következik, választhat egy dobozt, vagy egy állatot a kockadobása szerint. Ha a játék vége felé nincs olyan doboz vagy állat, amit dobott a játékos a 2 kockával, akkor a következő játékos dob.
A dobozokat és az állatokat egymásra, vagy egymásba kell helyezni, hogy egy építményt képezzenek. A játékos, aki miatt leomlik a torony, veszít.

 

Memóriajáték

Hozzávalók: 3 kocka és 3 henger, 1 állatos dobókocka, 6 állatfigura, melyeket a következő képpen helyezünk el: a 6 dobozt helyezzük a játék középpontjába, a 6 állatfigurát meg találomra a 6 doboz alá rejti a felnőtt.
A játék menete: Az első gyerek dob a dobókockával, és megpróbálja megtalálni azt az állatfigurát, amit dobott úgy, hogy felfordít egy kiválasztott dobozt. Ha megtalálja az állatfigurát, akkor azt megnyerte és maga elé helyezi.
Ha nem találja meg a keresett állatfigurát vagy üres dobozt forgat, akkor a következő játékos dobhat. És így tovább...
Speciális eset: Ha olyan állatot dobnak, amit már megtaláltak, akkor is a következő játékos dobhat. Az nyer, aki a legtöbb állatot találja meg.

 

Letölthető játékszabály djeco ludanimo

Elérhetőség:
Raktáron
Várható szállítási idő :
akár 1 munkanap
Ajánlott korosztály:
2 – 5 év
Cikkszám
8420
Ár: 11 790 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Hasonló termékek
Adatok
Játékosok száma
1-5 fő
Játékidő
kb. 10 perc
Árkategória
10 001 – 30 000
Kategória
Társasjáték
Fiú/Lány
Mindkettő (unisex játékok)
Fejlesztési területek
megfigyelőképesség, szem-kéz koordináció, szín-, és formafelismerés, logikai gondolkodás, figyelem fejlesztése
SNI beszorolás szerint ajánlott
Autizmussal élő gyermekeknek, Down szindrómával élő gyermekeknek, Hiperaktivitással, figyelemzavarral élő gyermekeknek
Életkor
2-5 év
Kategória
Társasjáték
Árkategória
10001-30000
Cikkszám
8420
Státusz
Raktáron    
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Webáruház készítés